Activitat per a noies menors d`edat prèvia inscripció gratuïta a la web de la FCTRI
Començarem la jornada reunint totes les participants per explicar-los en què consistirà la trobada. Farem un petit briefing, els ensenyarem els recorreguts i escalfarem una mica totes juntes abans de començar l’activitat. Tot seguit, passarem a la part esportiva.
Per a les Amazones hem preparat un triatló en què començaran nedant a la piscina. Posteriorment, posaran a prova la seva destresa amb la bicicleta en un circuit de ciclisme amb certa dificultat, on hauran de completar 3 voltes de 1,6 km cadascuna.
Per acabar la prova, faran una cursa a peu de 2 km, completament plana i sobre asfalt, en què hauran de fer 3 voltes al mateix recorregut.
Serà un matí de diversió en què, a més de completar el triatló que els hem preparat, gaudirem d’una jornada de triatló i esport en què podrem compartir experiències, ganes i il·lusió pel triatló.
En finalitzar la part esportiva, obsequiarem les participants amb algun detall i productes de recuperació (recovery).
MATERIAL NECESSARI
Cal portar el material necessari per completar un triatló i poder desenvolupar les tres disciplines amb garanties:
- Tritratge o banyador.
- Casquet i ulleres de natació.
- Bicicleta de carretera o, si no se’n disposa, BTT.
- Casc.
- Sabatilles de ciclisme, si se’n disposa.
- Sabatilles de córrer per a asfalt.
- Portadorsal, si se’n disposa.